Handels- og leveringsbetingelser

”OfficeCPH”, ”vi” eller ”vores” betyder OfficeCPH ApS ”I” eller ”jer” betyder den, som vi leverer varer og tjenesteydelser til (”Varer”), og ”os” er OfficeCPH og jer.

Vi er et dansk selskab og registret med CVR-nummer 4176 0850, og vores hovedkontor ligger i København,
Godthåbsvej 177,
2720 Vanløse.
info@OfficeCPH.dk,
+45 8654 4044

Handelsbetingelser for Erhverv

Hvis I fortryder:

Der er ikke fortrydelsesret når varen er leveret.
I kan i de fleste tilfælde annullere en ordre, før afsendelse har fundet sted.
På visse ordrer kan I blive pålagt at betale et afbestillingsgebyr, som omfatter betaling for det arbejde vi har udført i henhold til aftalen, evt. omkostninger vi har afholdt, eller er forpligtet til at betale.
Kontakt os på ovenstående telefon eller email hvis der er spørgsmål.

Priser og betaling

Alle priser vises eksklusive moms. Leveringsomkostninger fremgår af det endelige tilbud.
De fleste ordrer betales kontant ved køb i webshoppen, hvor vi accepterer alle større
kreditkort – vi tager ikke gebyr, og beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes, men vil stå som reserveret i perioden fra bestilling til afsendelse.
Er du kontokunde og oprettet i vores system, kan du handle på faktura, normalt med 14 dages betalingsfrist.

Det er nemt og sikkert at gennemføre betalinger med betalingskort på Officecph.dk, hvor vi anvender den danske indløser Clearhaus.

Vi modtager følgende betalingskort:

Levering og emballering

Enhver levering af varerne vil ske efter bedste evne på det aftalte tidspunkt, idet vi gør opmærksom på, at der alene er tale om skønnet leverings- eller afhentningsdato. I kan kun afslå at acceptere levering efter den skønnede leveringsdato, hvis:

– I efter datoen for modtagelsen af vores ordrebekræftelse har sendt os en skriftlig
meddelelse indeholdende en frist for levering, og
– vi skriftligt og udtrykkeligt har accepteret denne frist.

Vi benytter Thortrans til  transport af møbler og/eller Team-Montage til transport og montage af møbler.
Vi beslutter egenhændigt, hvordan varerne emballeres og pakkes. Pakkemateriale og indpakning medfølger uden beregning og kan ikke refunderes.
Modtager I varer fra os pakket på europaller, fakturerer vi jer europallens pris ved levering, dette vil dog fremgå af aftalen.

Ansvaret for varerne overgår til jer:
– når aflæsning er færdiggjort på leveringsadressen, eller
– på tidspunktet for aftalt levering, såfremt I undlader at acceptere levering af Varerne som aftalt.

Standardprisen for fragt af møbler er 400kr pr. møbel.

Fragten er gratis, hvis den samlede ordre overstiger 4500 kr.

Vi leverer som udgangspunkt til kanstenen i Danmark, der kan være gebyr på opbæring eller ikke-brofaste øer.

Leveringstider afhænger af produktet, men fremgår af ordrebekræftelsen.

Mangler og reklamationsret

Vi gør vores yderste for at at varerne på leveringstidspunktet ikke er beskadiget eller
væsentlig mangelfulde. Skulle der alligevel være noget der ikke er som I forventede bedes I indenfor tre arbejdsdage efter levering af varerne skriftligt underrette os via
info@officecph.dk
På baggrund af vores skøn,vil vi reparere eller udskifte de mangelfulde varer, eller vi kan vælge at tage dem retur og tilbagebetale købesummen til jer.
I kan reklamere over skjulte mangler i 1 år. I skal reklamere staks efter, at manglen er opdaget.
I tilfælde af tvister:
Vi har aldrig været ude for andet end at det kunne klares over telefonen, men, hvis det går op i en spids: Aftalen og enhver tvist eller krav, som udspringer af aftalens indhold, skal afgøres efter dansk ret. Enten af Byretten i København eller Sø- og Handelsretten i København skal udgøre værneting for enhver retssag, søgsmål eller retsforfølgning og behandle enhver tvist, som udspringer fra eller er relateret til aftaler.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos OfficeCPH ApS og opbevares i fem år, hvorefter
oplysningerne slettes.

Den dataansvarlige på OfficeCPH.dk er ejerne Nicolai Mariegaard, Kim Jensen og Torben Algreen-Petersen.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle
tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@OfficeCPH.dk

Læs vores fulde Privatlivs- og databeskyttelsespolitik her

Særlige vilkår for forbrugere og private.

Du er naturligvis velkommen til at handle med os selvom du ikke har et CVR nr, jvf danske lov gælder der lidt andre betingelser for forbrugere.

Priser og betaling (kun for forbrugere)

Priserne vises i både med og uden moms. Prisen for levering fremgår af det endelige tilbud. De fleste ordrer betales kontant ved køb i webshoppen, hvor vi accepterer alle større kreditkort.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

Vi tager ikke kortgebyrer for forbrugere.

Fragt (kun for forbrugere)

Vi benytter Team-Montage og Thortrans til større transporter af eks møbler. Vi bruger GLS til mindre pakker som lamper og tilbehør.

Leveringstider afhænger af produktet, men fremgår af ordrebekræftelsen.

Fragtpriser

Ved samlede køb over 4.500 eks moms kr. er fragten gratis

Fortrydelsesret (kun for forbrugere)

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@officecph.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handels- og leveringsbetingelserne – både på vores webshop og i den vedhæftede PDF, som du modtager når vi har modtaget din ordre.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet (kun for forbrugere)

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering (kun for forbrugere)

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste: 400 kr.

Varens stand, når du sender den retur (kun for forbrugere)

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet (kun for forbrugere)

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

OfficeCPH / Team Montage

Skruegangen 3,

2690 Karlslunde.

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse.

 

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

______________________________________________________________________________________

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 19.01.2021